2010/12/09

Peppri

Åh vad jag hatar när enerigin bara rinner ifrån en utan att man ens har gjort något. Har hunnit med att slänga ihop en pepparkaksdeg som jag ska baka ut i morgon innan jobbet, luktar sjukt gott i kylen trots att det är plast på bunken :) Eftersom jag är så slö just nu har jag fixat i ordning potatisen så den är bara att slå på när Chille kommer hem och så steka lite korv (ja, likheterna från gårdagens middag är ganska stora). Nä, taskig dag, har absolut ingen energi och jag fryser som en galning, tjocktröjan och tofflorna sitter på fossingarna. Nåja, man måste ju få tråka lite innan mina sex kommande arbetspass på raken! :)

3 kommentarer:

Dr.Snuggles sa...

Fan du bakar ju HELA tiden :O fett

Dr.Snuggles sa...

hahah skulle skriva fett housewife men ångrade mig, så istället blev det bara en uppmaning att tänka på fettet som finns i bakverk!
/hälsomedveten

Bienvenida golosina. sa...

Sv: HAHA, men klart! diggar din profil sis' ;)