2010/12/05

Partajet igår:

Ja igår drog jag och Chille till Jenny på partaj. I vanlig ordning håvar både Jenny och Fredrik fram både det ena och andra i drickväg och igår var det främst Jennys mycket goda (hallonsoda?) men überstarka jelloshots som stod i centrum. Jag vet inte hur många hon hade i kylen och man hann knappt blinka innan nästa var framme. Det var mycket musik, lite spel och prat. Vid elva började gänget planera att dra till stan och krogen så då bangade jag och Chille (krogen i Boden suger rumpa) och tog bussen hem. Chille ville prompt ätga pizza men tur är det väl att vi inte gjorde det med tanke på hans form. Medan jag borstade tänder/sminkade av mig så låg han i duschen och bara låg. Sur om fan var han också, haha ;) Nåja, man får ju vad man förtjänar.

Inga kommentarer: