2010/12/31

Happy new years

Hallå där!
Sitter och diggar lite musik (yes Marri, it's true) och har nyss kommit ur en skön dusch. Har inte mer än kommit hem från jobbet och hunnit käka egentligen. Ikväll är det partaj hos Jenny och Fredrik som sagt och jag har i alla fall fått på mig kläderna så det är bara hair and make up kvar nu :) Ska vara i Sävast åtta för att få skjuts av mamma och jag såg nyss att klockan var fan så mycker mer än vad jag trodde så inte blir det något våldsamt långt inlägg här inte. Blir att pysa hem med taxi kring halv två i natt för att jag ska palla att vara uppe till bussen som går åtta till jobbet i morgon. Har rast så det blir chill att kunna vila ögonen lite då i morgon ;) Nä, helt ärligt är det en lugn kväll, jag är så ansvarsfull! Ska be Chille fota mig men som sagt kan jag inte ladda upp något ännu. Inte kul, sjukt tråkig blogg det blir.

Ha en supertrevlig nyårsafton!
Gott nytt år i förskott :)

Inga kommentarer: