2010/12/03

Vars är klänningen?

God kväll!
Har nyligen kommit hem från jobbet och ska sätta mig framför en film och smaska nötter. I morgon blev det extrajobb och sen är det att skynda sig hem, käka, fixa mig och dra iväg till Sävast för partaj hos Jenny :) Kommer bli himla skoj, har inte varit ut sen Luleå kalaset (första helgen i augusti typ???) så nu är det dags! Var ju på H&M idag och skulle se om en klänning jag sett i deras katalog fanns där. Det gjorde den inte, och inte på internet heller. Skumt. Den var i alla fall sjukt snygg, svart med glitter och långa ärmar och kort "kjol". Nu har jag noll koll på vad jag ska ha på mig. Blir väl att gräva fram någon gammal kjol :((( Var så sugen att piffa mig med något nytt. Nåja, tyvärr. Nu ska jag få Chille att sluta gnälla och se film!


Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Marielle sa...

den lär ju vara slut, min röda klänning var slut :'(

Bienvenida golosina. sa...

Sv Marri: Fan vad ledsen man blir!