2010/12/05

Classic mamma

God kväll!
Har nyss kommit ur duschen och har stressat som fan för att jag och Chille skulle hinna se en film ikväll, men det var lika bra att inse att det inte skulle ske så jag satte mig här och ska titta lite web-TV istället ;p Efter middagen drog jag och Chille till Ica Kvantum och storshoppade lite smått och gott och eftersom att jag har bakat så mycket fika och typ lassar på med massor så är det verkligen sinnesjukt trångt i frysen. Fick mosa och platta till brödet för att det skulle rymmas! Efter handlingen vart de fika och kaffe hos mamma och P eftersom att P fyller år som sagt. Mums var det! Kul att mamma hade lovat att skjutsa hem mig och Chille och när vi kommer utbrister hon: "NEEEEJ! Vi har ju druckit."
Skillat? Not so much. Jaja, nu ska jag hålla på med mitt och sen blir det nanna, upp tidigt i morgon för jobb :) Funderar till och med på att vara hurtig och simma efter jobbet, slutar ju två..

Inga kommentarer: