2011/01/19

Allt för min kisse

Hallå hallå!
Åh vad skönt att ha dagens måsten gjorda. Slutade som sagt två idag och drog in till stan för att möta mamma och Marri. Vi åkte till djuraffären och kollade ut en kattställning till gumman, men vi hann aldrig köpa den och kattgräs innan vi var tvungna tat dra till Step In för vårat möte angående gratis vecka där. Mötet tog ett litet tag menn nu har jag ett kort :D Sen var det att hämta upp P på vägen, tillbaka till djuraffären och hämta ställning plus kattgräs. Efter det åkte vi till mamma och P för att släppa av P och Marri innan jag och mamma drog vidare mot Konsum så att jag kunde köpa blomjord. Nu har jag sått kattgräset och inväntar resultat, kattställningen är assnygg och Inez loves it big time. Nu ska jag sätta mig i soffan och gosa med mannen ^^ NEEEEJ, jag ska gå ut med katten först ;p

Jobb i morgon 08:00-17:15. Efter jobbet blir det fort hem innan jag ska med Joanna då hon ska tatuera sig :)

Inga kommentarer: