2011/01/15

Bad kitty

God kväll!
Jaha, vad ska man säga. Gjorde ett riktigt försök att slänga upp ett inlägg här under min rast idag. Det gick att skriva rubrik men tangentbordet kom liksom inte fram när jag skulle skriva själva inlägget så jag gav upp. What to do?

Idag har det varit så megakallt, -30, så vi hade bullbak och hallongrottsbak på jobbet, himla mysigt :) Höll på att dö av kyla då jag gick en från bussen nu ikväll och inte fasen bjussade Chille på någon värme ska jag säga. Tog nyss en varmdusch och klämde på mig tjocksockar så jag ska väl överleva kvällen^^

I morgon slutar jag kvart i sex och då blir det hem och käka middag direkt och sen brassa till affären och storhandla. Det är alltid lika skönt att få det bortgjorto ch fylla på skafferi/frys/kyl för årskilliga hundralappar ;p

Åååh, glömde jag säga vad Inez hann göra då jag kom hem? Jo hon kände ett sug av att välta blommor så hon rev ner fetaste krukan!!!!!!! Har spenderat lite tid åt att sopa upp jord och leta reda på katten så att jag kan piska henne. Bildbevis är taget, men kan ju ej laddas upp. Funderar på att byta från blogspot om det ska vara såhär, dem är ju dumma!

Inga kommentarer: