2011/01/13

Bored

God morgon!
Blev inte tagen på sängen idag igen i alla fall. Nu var jag redo när dcem kom och började lägga golvet ;p Surpirse, surpirse så har dem tagit kafferast nu men eftersom att dem på en timme hann typ en tredjedel fattar jag inte hur dem kan tro att dem kanske måste fortsätta i morgon ;o

Igår kväll efter maten så fick jag faktiskt med mig Chille på en promenad. Jag vet, jag är lika chockad som ni! Det var himla skönt i alla fall, bra att jag har kommit igång lite med att röra mig i alla fall. På kvällen hade Chille abstinens efter TV:n som sällskap och letade fram våran superduperlånga antennkabel så att vi kunde se på TV, haha, snacka om att han krisade efter tre dagar ;) Jag klarade mig faktiskt hur bra som helst.

Nu ska jag se lite serier och sen blir det nog en promenad och föbi på affären för att handla tomatoes och rakludder till karln. Han ser ut som en mulattomte ;) Det är lite tråkigt att vara ensam hemma såna här lediga dagar då jag inte kan göra någonting i hemmet. I annat fall finns det alltid nåt att pyssla med men inte nu när det renoveras :(

Inga kommentarer: