2011/01/28

Bästa karman i stan

Hallåjsan!
Nyss hemkommen från ett träningspass som jag tror att mina innerlår/ljumskar lär känna i morgon.

Måste berätta att jag har löst en himla massa tråkiga saker idag. Till exempel så ringde jag angående den skumma remissen. Det visade sig att det inte alls var något skumt utan precis som jag anade bara en uppföljning av mitt syndrom. Sen ringde jag till kommunen och lönekontoret. Fick en lönespec. från kommunen här om dagen för en dag i december, men eftersom att jag hade sjukanmält mig borde jag ju inte få lön. Mycket riktigt hade dem inte blivit underrättade. Såhär i efterhand känns det ju bajs att måsta betala tillbaka tusen spänn som dem säkert aldrig hade vetat annars men ta mig fan om min karma är bra eller vad!!!!!

På ett litet tag blir det att slänga in lite pommes i ugnen och värma god kyckling som vi lagade för ett par helger sen innan jag taggar för natt 2 av 2.

Inga kommentarer: