2011/01/18

Snälla jag vill sova!

God kväll!
Ja oj vad trött jag är. Har just fört över pengar till mamma för en härlig uteträningsklädsel. Det är "lager två", alltså det lagret du ska ha ovanpå understället (som jag inte äger ännu) och så har jag köpt mig en rygga till att ha vid aktiviteter ^^  Det har varit en lååååååång dag utan riktig rast, men jag hann med en joggingtur i alla fall, himla skönt. Synd bara att jag har fått världens träningsvärk. Nu ska jag ta och krypa ner i pyjamas och försöka vara vaken i alla fall femtio minuter till, men vi får se hur det går när jag har dragit på mig filten ;p

I morgon slutar jag två och efter jobbet åker jag in till stan för ett möte på Step In, där jag har fått en gratis träningsvecka av min kollega, hur snällt som helst! :) Efter det blir det att inhandla en ny kattställning och köpa kattgräs till kissern. Idag hade hon skitit inne och då är något allvarligt fel. Hon behöver aktiveras och i morgon ska hon ut i kopplet. Det är bara det att det tar emot så hemskt att gå ut med henne i koppel då hon är så himla rädd. Men jag måste!

Ha en bra kväll.

Inga kommentarer: