2011/01/31

Fail, Bella, fail

Haha, kom på att jag glömde säga vad som hände i torsdags då jag gick till VC. Det är en liten gräsplätt som man kan gena över men nu är den såklart täckt med snö. Trevligt nog så är det alltid någon som offrar sig och trampar upp en stig. Jag hittade en halvtaskig sådan, men såg ingen bättre så jag började plumsa. Problemet var bara det att det verkligen var en sämst stig och jag skönk ner ända till ljumskarna i snö och satt i princip fast tills jag började klättra. Lagom pinsamt var det ju att folk gick förbi också och att jag vrickade foten då jag väl kom upp ur snön.

Hur som helst så när jag är typ i mitten av stigen och plumsar som värst ser jag en annan människa som ska till VC och han går ett par meter bort från min stig, bakom en snöhög.. Och vet ni vad? Där hade tydligen traktorn skottat upp fetaste vägen.. Haha, snacka om irriterande. Folket måste ju ha trott att jag var helt störd ;p

Inga kommentarer: