2011/01/24

Bella goes workout

God morgon!
Snabb uppdatering på tapeten: den vart inte blekare, det var bara tapeten som nöttes upp. Bella still sad.

Fy fan vad skönt att börja kvart över tre idag! Sussat gott och nu har jag myst i soffan med nypressad juice och lite kaffe :) Det enda som är lite riskabelt är att man riskerar att glömma att man ska jobba över huvudtaget ;p Planen för dagen att fortsätta sitta på rumpan tills jag ska åka med bussen till: GYMMET!!!!
Haha, min gratisvecka på Step in börjar idag så jag ska ta mig dit för att springa lite. Hade varit en perfekt vecka att ha gratisveckan på med tanke på att jag bara skulle ha jobbat måndag, tisdag och onsdag. Nu jobbar jag extra torsdag och fredag men det är natt så det ska nog gå finfint :)

I övrigt blir det en lugn dag fram till jobbet. Vi körde (jag körde) storstäd i går kväll med kolsvart vatten som följd av skurningen.

Inga kommentarer: