2011/01/31

Relaxtime

Hallå!
Det här är min lilla paus på dagen. Jag, min kaffekopp och datorn :) Kom hem från jobbet till en awsome middag och nu ska jag bara låta allt lägga sig fint i magen så att jag kan ta en joggingtur utomhus. Vädret är underbart. Har varit plusgrader hela dagen men nu är det typ en minus, känns som tio plus på min hud, bikini nästa!

På slutet av joggingsvängen ska jag förbi på affären och handla bröd, hur effektiv är jag liksom? Vi börjar på ett nytt schema i morgon på jobbet så jag är ledig tisdag och onsdag. Med tanke på min trötthet i morse låter det som en finnemang start på dagen.

Fick andra räkningen från radiotjänst-asen idag. Fattar inte att tre månader redan har gått, motherf*ckers. Nä, nu ska jag invänta matsmältningen och hoppas att jag inte får håll.

Inga kommentarer: