2011/01/07

Mobilephone

Hallå!
Helg, helg, äntligen helg :D Gud så skönt med lite ledigt ^^ Körde superlätt mat idag och värmde upp rester från frysen och har smaskat lite lussekatter till efterrätt. Ikväll ska jag njuta av ledigheten och bara mysa. I morgon ska jag dr amed Chille på en promenad som ska sluta på stan. Jag ska ta och titta på en ny mobil och hoppas att jag hittar någon vettig som jag kan slå till på innan min nuvarande ger upp totalt. Men jag skojar inte då jag säger att jag har rekord på den jag har nu, har haft den i tre år och hade lätt kunnat ha den i tre år till om det hade hållit. Trivs superbra med den men den har levt ett hårt lov och behöver få somna in :p

I morgon kväll kommer finaste Joanna förbi för filmmys och lite gottegott, himla trevligt!

Inga kommentarer: