2011/01/16

Vill andas lite

God kväll!
"Men Bella, slutade du inte jobba kvart i sex? Why writing so late?!"

Jo, det ska jag tala om. Fick lyxig hämtning av mannen min som nästan hade gjort klart hela middagen som by the way var i princip himelsk (kycklingfilé med soltorkade tomater inbakat och inrullad i bacon). Sen hade Chille en extrem stress så vi var tvungna att åka till affären för att handla direkt efter maten. Det tog sin lilla tid i vanlig ordning men nu är skåpen fyllda och plånkan tom. När kommer lönen???

Han bara släppte av mig här hemma så jag fick sköta städet (som han hade lovat att göra, måste jag nämna att han har varit ledog idag?) i form av dammsugning och badrumsstäd. Jag tyckte att det var överkurs med allt annat för vi storstädade ju efter renoveringen ^^ Nu ska jag poutsa klart det sista på kissens låda och sen VARVA NER!

Inga kommentarer: