2011/01/10

Kaos in my house

Hallå!
Snacka om att vi bor i kaos just nu. Idag har folket varit här och påbörjat tapetsering plus att dem har målat badrummet. Tyvärr är dem ju tvungna att låta spacklet torka över natten så både kök och vardagsrum är obrukbart ännu och jag vet inte om man törs duscha, dem har lämnat någon grej i badkaret.. I morgon gör dem i alla fall färdigt tapeterna och packar sig iväg (gissar jag). Skönt att jobba hela dagen i morgon så man slipper vara här hemma. Tur att man kan laga mat i alla fall men det blir typ att äta på sängen. Stackars kissen var helt förstörd när jag kom hem och vill basa gosa <3

Åkte förbi VC då jag slutade och la om. Nu behöver jag inte komma tillbaka dit och jag ska bara sätta skydd tills veckan är slut sen är allt klart, så himla skönt :D Nä, nu borde Chille dyka upp när som helst så jag ska börja med maten, räkpasta med avokadoröra :)

Inga kommentarer: