2010/11/27

42 spänn för en liten påse ostbågar

God kväll!
Haha, snacka om trevlig överaskning då man kommer hem från en lång dag på jobbet och ska koll aom jag har fått någon kommentar på bloggen så möts jag av en helt ny layout på min blogg, bara sådär liksom ;) Stort tack till snygg-syster som har gjort den, den är supertjusig <3

Som jag sa så har jag under min rast idag trotsat en extrem kyla och gått värsta långa svängen och fotat en massor. Det är inget som kommer upp ikväll tyvärr.. Eller kanske någon, jag får se. Men jag fick förhoppningsvis lite fina bilder :) Det är svårt då man måste hålla andan under tiden man fotar för att det inte ska bli värsta molnet på bilden då man andas. Dags att proppa resterande ostbågar från igår. Bäst att njuta, dem kostade 42 spänn. INSANE!

Inga kommentarer: