2010/11/18

Alzheimers nästa

Hallå!
Sitter och smaskar på en torr hårdbrödbit och ska slå en pling till Bodens måleri när den inte är upptaget hos dem längre. Jag vill ha våran hall ommålad och tydligen får vi inte göra det själv, hemskt tycker jag. Hur som helst ska jag höra lite vad det kan kosta och så. Nästan joggade hem från jobbet idag då jag var så hungrig och det tog i alla fall 40 minuter i kylan, nu vet man det i alla fall. Ikväll händer det inget av värde, bara ta det lugnt och ha en bra kväll :) Längtar som satan till i morgon då jag ska på bio med Kicki, Harry Potter here we come!!!!! :D


Update: HAHA, skrev det här för flera timmar sen och glömde ladda upp det mitt i mitt exalterade samtal med gubben från Bodens måleri (som ska jälpa oss btw). Nu har det lirats Nintendo och dags att se vad kvällen bjuder på :) Fryser som ett psyk och har gosat in mig i Chilles militärtröja.

Ps. brände lillfingret på stekpannan idag. Pain till 100% Ds.

Inga kommentarer: