2010/11/25

Idioter

Fan vad kass dag. Nöj doch glad drog jag till badet efter att ha blivit lovad ett besök som skulle ordna frysen. Simmar på och sen bubblar jag med Jenny, hur trevligt som helst. Gör lite snabba ärenden och får till och med skjuts hem av mamma som råkade vara på stan. Väl hemma inser jag att ingen har varit där. Jag ringer till fastighetsägarens kontor och hon sa att dem lämnar lapp när dem har varit. Jag tyckte det lät bra, klockan var ju inte mycket, det var ingen panik.

Timmarna går och jag bakar lussekatter. Snacka om slitgöra. Hur som helst, ingen kommer. Provar ringa kontoret igen och då har asen stängt!!!!!!!! Utan att ha någon har kommit. Detta gör mig extra upprörd för att då vi flyttade in fick vi höra vad som gick under katastroffall om något hände plus att det står i ett papper att EN TRASIG KYL/FRYS RÄKNAS SOM KATASTROFFALL. Ringer ett journummer där jag får höra att dem inget kan göra, jag får vänta tills i morgon. Chille kollar på datorn att det står på deras hemsida att man ska ringa journumret. Så han ringer upp till numret, får prata med en karl som säger:
"Ja, ni ringde ju för en timma sen. Det kommer att ringa någon till er på ett tag."

Tydligen hade tanten jag pratade med insett att hon inte klarade av sitt jobb och bett någon ringa oss trots allt, utan att säga det till mig. Helt sinnesjukt irriterande.

Nu ska jag äta lussekatter och hoppas på en låååååååång sömn i natt.


Ps. Ännu har ingen kommit hit Ds.

Inga kommentarer: