2010/11/24

Wierdo visit

Shit vilken unpleasent morgon jag har haft då!
Steg upp med klockan åtta och var lätt ångestfylld på grund av mitt snabblavemang. Gjorde bort skiten (hahahaha) och drog sen med bussen till sjukhuset. Väl där ifrågasatte jag direkt varför jag ska göra en rektoskopi då mitt sår är på svanskotan typ. Doktorn hade fått informationen att jag hade ett sår i analen typ, haha! Efter lite om och men och pillande i stjärten så kom vi fram till att jag inte alls behövde en rekto. Hur glad blev inte jag???? Å andra sidan tog jag lavemanget helt i onödan ;p Doktorn sa att det jag hade var små hål typ som öppnas ibland och blöder och vätskar. Detta kan opereras så jag sa att jag ville det.

Tydligen är det enda stället dem opererar det hä rpå i hela Norrbotten Kalix! Min gamla hemort. Så antagligen får jag komma dit efter jul. Han sa att man kan använda lokalbedövning ibland, men öven narkos. Det fick dem bedömma på Kalix sjukhus. Jag gjorde allt för att få lokalbedövning (kryssade i att jag har en vuxen hemma då jag kommer hem, att jag tar mig med någon som följer med mig och så vidare) hoppas på det bästa :) Hann precis till bussen hem, det händer typ aldrig så det var värt att nämnas ^^

Inga kommentarer: