2010/11/07

Chillar

God kväll!
Har nyss duschat och har gjort värsta anordningen för att kunna ha på mig hörlurar (tittar på web-TV) då jag har handduken på skallen ;) Har haft besök av Calle och vi har fikat lite och babblat om allt och inget, lika trevligt i alla fall. Nu är det te och nedvarvning som gäller och en tidig uppstigning i morgon. Ska åka buss till jobbet och för att göra det måste jag gå till stan, och det är typ långt härifrån där vi bor ju! Usch. Känner mig lätt stressad angående morgondagen. I torsdags ringde en snubbe som ska byta lås åt oss och jag trodde ju att jag var ledig så jag sa att den skulle komma på måndag, men sen fick jag ju jobb och har inte fått tag på dem. Som tur är så skulle dem ringa först så jag får väl säga att jag inte är hemma förrän kring halv ett. Sen blir det shopping för två veckor framöver :)

Inga kommentarer: