2010/11/03

Crazy days

Tjena!
Har styrt upp dagens middag som blev hamburgare och potatisklyftor. P hade köpt smarriga pepparkakor så vi fick lite julkänsla till kaffet :) Nu blir det en lugn kväll som väntar, kanske får besök av Chilles mamma som ska lämna vårat nya internet eller så hämtar vi det i morgon. Känner verkligen att det kommer att bli en superstressig dag i morgon. Att vi har tillträde från och med i morgon (eller i natt om vi ville) spelar ingen stärre roll eftersom att både jag och Chille jobbar till fyra i morgon. Mamma har erbjudit sig (hon praktiskt taget bad om det) att städa i lägenheten i morgon innan hon börjar och putsa fönstrena också. I såna fall åker jag bara hem hit och slänger i mig någon snabb mat innan jag bikar iväg till nya lägenheten i morgon och sätter igång att packa upp plus att vi måste ha dit ännu mer kartonger och så måste vi ju fylla upp kyl/frys/skafferi. Kommer ha magsår. Inte kan man hålla på hela natten heller för vi ska ju upp och jobba på fredag också.... Men det ska bli så kul så jag bryr mig inte :D

Inga kommentarer: