2010/11/01

Going strong

Hallå!
Nu har ju vissa varit vaken i flera timmar ;) Orkade inte sitta framför TV:n tidigare så jag tog en dusch och käkde i min ensamhet. Nu har jag precis varit på affären och inhandlat dammsugarpåsar och rakblad. På vägen till Ica ringde bemanningen med roliga nyheter: jag ska gå intro i morgon inom omsorgen och sen jobba torsdag fredag :) Dessutom jobbar jag ju lördag som p-assistent så det blir nästan full vecka. Kommer antagligen vara uppe halva eller hela natten idag och ordna allt som ordnas ska. Det känns inte kul att ligga på minus med tvätten innan vi ens har flyttat. Korgen är överfull och det roliga (not) är att vi inte har räknat in den mer än halvfulla korgen hemma hos Chille. Skoj att det första man ska göra är att boka tvättid ;p

Har litye stiltje i mitt sista-minuten.packade nu då jag väntar på SMS-respons från P var dem svarta sopsäckarna är. Har letat mig less och kör latmansstilen ;)

Inga kommentarer: