2010/11/15

Roadtrip till tandis

Idag efter jobbet småsprang jag hem och så gasade jag, mamma och Marri iväg till Luleå. Dem släppte av mig så att jag fick gå till tandregleringen och själva gick dem på affärer. I vanlig ordning fick jag vänta forever tills jag fick komma in och dem körde den valiga kollen om bindningen satt fast och så. Sen kollade kvinnan som satte fast tandställningen på mig i åttan typ tio sekunder, sa att det såg bra ut och att nu ses vi inget mer. Jag visste redan att det var sista besöket där, men oooooooohhhh så underbart det känns :) Det har varit jävligt drygt att åka till Luleå för att fara till tandläkaren. Nu har jag ju inte varit där sen maj, men förut var det ju en gång i månaden. Nu är den eran i mitt liv över! ;D

Mötte sen upp mamma och Marri så gick jag och den sistnämnda på Max för att frossa lite. Jag övermannades av maten och fick svettningar. Inte hälsosamt alltså. Sen var det inte mycket mer än att köra hem. Fick köra och vill bara meddela att det är superhalt.

Inga kommentarer: