2010/11/11

Inte fräsch

God morgon!
Eller det skulle jag väl egentligen inte vilja påstå. Har varit förkyld i någon vecka nu och det blir inte direkt bättre. Måste springa fram och tillbaka mellan sovrummet och köket för att kunna andas. Gav upp kvart i åtta och tog envarm dusch istället och nu sitter jag i morgonrock och bara myser. Hade väl överlevt om det inte var så att jag ska jobba idag och resten av veckan och det är svinigt långt till jobbet. Då jag tog APU-platser på skolan var jag lat och tog alla som var nära hem. Det har nu kommit tillbaka och bitit mig i arslet med råge då vi har flyttat till andra sidan stan och bussförbindelserna inte är så mycket att hurra för (antingen cykla båda vägarna i snön eller åka buss dit och gå hem klockan nio på kvällen). Mamma skulle komma förbi med några grejer sen så vi får fönsterlampor bland annat, äntligen :) Nu ska jag halsa C-vitamin!

Inga kommentarer: