2010/11/09

Do not go near my ass

God morgon!
Jag fattar innte; först vaknar jag svintidigt men så är jag trött likförbannat ;s Nu håller jag i alla fall på att vakna till med en kopp kaffe och lite frukost framför TV:n. Har nyss ringt till S-byn och bokat tid för remiss nummer två och jag är konfunderad. Jag ska ju till kirurgen för att ta bort mitt sår som är typ där svanskotan börjar, alltså hyffsat högt upp och inte nära rövhålet. Nu äsger dem att jag ska göra en rektoskopi (alltså gå in i tarmen) för att se vad problemet är. WHAT??? Jag har ju för fan inte ens tarmproblem. Ska ta upp det då jag kommer dit, dem ska fan inte pilla mitt arsle i onödan säger jag bara. Självklart var enda tiden till en kvinna en dag som jag jobbar, great! Något roligare är att jag och Chille planerar att hämta hit min älslingskisse idag :D

3 kommentarer:

Marielle sa...

hahha vafan då blir jag ju helt ensam, Skvättan är ju så asocial & Inez är på mig som ett plåster (vilket iofs är lite jobbigt) :D

rektoskopi.. vilken höjdare!

Bienvenida golosina. sa...

Sv: Skvättan is never asocial!!!! Inez är ju baben nummer ett <3 Jag är fan inte sugen på en rekto ;p

Marielle sa...

Mamma har dock en teori om att Skvättan inte vill vara med mig för att Inez är med mig & hon vill inte vara med Inez haha