2010/11/29

Varit igång som Crazy Frog

God kväll!
Sitter och ska stänga av datorn. Har just sett sista delen av Avatar nu, recension kommer i dargarna. Däremot är det sjuk tirriterande då man tidsinställer inlägg och så ändras dem till utkast innan tiden är inne= ingen publicering.

Snacka om att jag har varit igång hela dagen och höll till och med på att glömma bort att käka lunch tills jag insåg att jag var svältande och kastade i mig mannagrynsgröt. Det kanske inte låter illa men jag missar aldrig en måltid! Började som sagt morgonen med att slänga ihop bulldeg och bakade så det stod härliga till. Hade såklart glömt pärlsocker så jag fick gå till grannen i vanlig ordning och låna. Börjar skämmas nu men jag gav henne lite bullar sen för att döva mitt samvete ;) Sen var det bara att börja tvätta och städa lägenheten. Så sínnesjukt grisigt det var.

Hade inte tid att stanna för en sekund mellan städ och tvätt. Sen var det bara att stryka julgardiner och juldukar och plocka fram alla julgrejer så nu är det jul i våran lägenhet (förutom att jag ska inhandla två adventsljusstakar och Chille ska släpa hit ett par julgardiner från hans mamma som han inte har tagit hit) och till och med granen åkte upp nu, pyntad och klar :) Mycket tjusigt.

I morgon är det jobb hela dagen och som sagt hoppas jag att dem tidsinställda inläggen publiceras :)

Inga kommentarer: