2010/11/09

What to do??

Hallåj!
Nu är jag helt fin och har till och med satt på mig maskara ;p Länge sen jag var så pass piffig. Håller på att föra över en film till mitt USB men jag vet inte vilken av alla 145 tusen filer som är den riktiga filmen, måste vänta på respons från Chille. Har haft en härlig morgon och har joxat fram alla örhängen så att dem hänger tjusigt på smyckeshängaren nu ^^ Är i valet och kvalet om jag hinner till Dolalr store för att handla kattsand/kattmat/kattskålar nu innan lunchen. Ska promma och hälsa på i huset sen och umgås med syster. Eller kanske ska man åka förbi Dollar store med bil då vi ändå hämtar Inez med den.. Hm, svårt att säga. Tåls att se!

Just det, dem var ju och bytte lås till våran dörr igår och han sa att badkaret är på väg :D Tur är det för justr nu blir det översvämning i hela badrummet då man duschar.. Inte kul.

4 kommentarer:

Marielle sa...

kul att läsa om hur piffig du är, själv ser man ut som en död, febrig zombie :D men jag ska piffa lite jag med, brukar göra det när jag vill låtsas att jag är kry.. så man bah "men det ser ju ganska friskt ut i spegeln iaf, HELT illa mår jag väl inte!"

Anonym sa...

Ska ni verligen ha en katt i en liten lägenhet? Av egen erfarenhet är det extremt jobbigt! Inte en ledig sekund...

Bienvenida golosina. sa...

Sv anonym: för det första är lägenheten inte så himla liten, det finns gott om spelrum för henne. Dessutom ska hon få gå ut i framtiden och i koppel till en början :)

Marielle sa...

Int är det extremt jobbigt att ha katt i lägenhet ALLA gånger. Varken jag eller katten jag haft i lägenhet har tyckt det. Egna erfarenheter är just egna erfarenheter & ingen allmän sanning.