2010/11/23

Kärlek i hallen

Tjena!
Är jag excited eller vad?!?!
I morse kom ju mplaren då vi hade farit till jobbet och jag har varit sjukt nervös hela dagen för att det verkade vara värsta flumpacket ju. Han höll fortfarande på nu när jag kom hem just innan tre och jobbar nu på sista varvet. Det ser skitbra ut :D Är supernöjd med färgen, såklart. Valde samma färg som jag hade i mitt gamla sovrum. Det är en röd som heter kärlek. Självklart kommer det bilder sen :)

Måste fråga honom om lite saker innan han åker (får vi använda oss av ROT, är det vi som ska ringa dem angående målarjobb även dem gånger fastighetsägaren ska betala, som i vårat badrum?). Nä som sagt: känner mig mycket nöjd. I veckan måste jag ringa till Lunströms och höra hur det gå rmed våra tapetseringar och så för det verkar vara fett stiltje alltså. Vill få i ordning här hemma nu!

2 kommentarer:

Vic sa...

Fin blogg du har, läser din systers blogg. så jag kom in här... du verkar så go med.

Ha det fint/Victoria

Bienvenida golosina. sa...

Sv Victoria: Tack så mycket :) Det är syster min som har gjort stylingen, kul att du gillar det!