2010/11/26

Buying som candy

Hola!
Är precis på väg ut genom dörren för att inhandla kvällsgotta på Konsum efter en delikat middag :) Det är superkallt ute så det är på med tjockkläderna fast det bara är en kort bit, annars fryser man väl fast på vägen. På ett tag kommer nog mamma och P förbi med lite grejer som dem fick handla åt mig på Storheden där dem har varit idag. Bland annat: spegel, gardinstång, elvisp, julgran/julgransbelysning med mera. Hoppas att allt är prima som jag vill ha det ^^ Blir en myskväll och jag ska försöka tvinga Chille att se Sin city med mig, av någon anledning gillar han den inte. Han är knäppo. I morgon har jag två timmars rast på jobbet så jag ska ta med mig kameran och fota lite naturbilder och så har jag en bra bok med mig :) Jag är så van att jag bara kan gå utan för dörren och fota fina naturbilder men nu går det inte längre, våran omgivning är inte så stilig längre så jag får fota i Sävast istället!

Inga kommentarer: