2010/11/21

Hos oss bjuds det på kaffe och halvt avslagen cola

God kväll!
Sitter och ska avsluta all aktivitet på datorn och slå mig ner vid TV:n. Har spenderat eftermiddagen med en mycket god middag bestående av potatisgratäng med köttfärssås (typ köttfärsgratäng?) och mys i största allmänhet. Fick besök av mamma, Marri och P på kaffe/halvt om halvt avslagen cola. Dem kom hit med min stereo, som jag har fått av syster (måste skriva det så hon blir nöjd ;)) och nu är det bara att inhandla en hylla som man kan sätta den på. Den får väl stå på golvet tills vidare gissar jag. Nu är jag helt redo för julbaket till veckan :D

I morgon är det jobb som gäller, börjar ju gå på en rad fram till typ första januari tror jag, känns bra :) Tyvärr går bussarna fruktansvärt dåligt här i Boden, både lokaltrafiken och länstrafiken suger! Nåja, nu ska jag plocka undan i köket och göra mig redo för natten ;)

2 kommentarer:

Marielle sa...

Jag ska bränna en julskiva till dig, & lite andra skivor, sen kan du spela dom i min stereo :D

Bienvenida golosina. sa...

Sv Marri: Haha, det låter bra ;)