2010/11/25

Blir knäpp

God kväll!
Ja vad ska man säga?
Ringde femhundra elva gånger till jouren och till slut ringde dem upp. Han kunde inte skicka ikväll, men beklagade och skulle faxa Lundströms. Sen ropar Chille att frysen är igång då jag är i duschen. Då är det någon som har tryckt på en knapp (ingen aning om hur den har blivit rörd ens en gång, lätt att det är målaren) så nu är den kall igen. Ska dock låta varorna vara på balkongen (flyttade dem) över natten bara för säkerhets skull så får Chille flytta in dem i morgon.

Så det första jag ska göra då jag vaknar är att ringa och säga att ingen måste komma hit, inte för att dem verkade sugna i alla fall. Hade den varit trasig så är det här ett jävla bemötande och var jag än har ringt så har folk gjort "missar". Snacka klåpare. Tänk om jag skulle börja göra missar i mitt jobb; ge Asta 85 gamla Tårds medicin typ. Ajabaja!

Inga kommentarer: