2010/11/23

Not so fun

God afton!
Sitter och har slurpat i mig en kopp varm O'boy, hur gott som helst. Ska spnderara resten av kvällen med supertisdagsens TV. Helt ärligt så tittar jag inte på TV så mycket som det låter, jag skriver alltid att jag ska göra det men innan jag ens har stängt luckan till datorn har jag kommit på något annat att göra ;)

Hallen blev superfin ska jag säga, kom just på att jag glömde ladda upp bilderna. I morgon kommer karln tillbaka och drar bort tejpen (tycker väl att vi hade kunnat göra det själv) och sen är det klart! Blir avresa mot sjukhuset i morgon för en rektoskopi som jag anar är helt onödig. Jag måste ta en sån där tub med äckligt medel som irriterar tarmen. Ha... Ha... Ha..
Snacka otrevlig morgon ;p men ska starta den med en god frukost och NSD, som har bärjat komma hit.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: