2010/11/19

Antarktis

Tjabba!
Nu ska vi se om jag kommer ihåg att publicera detta inlägget ;)
Har nyss kommit hem från stan (caféet Suzy Q) där jag fikat gott med mamma och Marri. Prommade hem till mamma och P efter jobbet så drog vi därifrån till fiket. Sinnesjukt kallt ute idga, på riktigt. I morse vard et -18 och jag funderade länge och väl hur jag skulle göra. Ska man och fika vill man ju känna sig lite fin i alla fall. Det slutade med att jag hade täckisar, Chilles militärtröja, jacka, mössa, vantar och kilklackar ;) Snyggaste matchningen ever liksom. Ikväll ska jag kolla om jag inte kan ta en buss til stan så jag slipper gå till bion. Jag ska fan ha tjocksockar, mina uggs och militärtröjan (ni fattar nog inte hur varm och skön den är ;p). Då kan jag slänga av dojjorna på bion och mysa med dem på sätet. Haha, kanske märks att jag längtar fett mycket till Harry Potter ikväll :D :D

Inga kommentarer: