2010/11/16

Wonderful world

God morgon :D
Jag känner mig mycket till freds idag kan jag ju säga, wonderful world liksom (i alla fall idag). Är ledig och har haft en härlig sovmorgon, fick en månads gratiserbjudande med NSD i posten, what more can you ask for liksom? Har pysslat lite på nästa veckas matsedel och ska snart gå med sopor och plocka ner kartonger i förrådet :) Idag är det dessutom dags för lilla Inez att gå ut i koppel här för första gången. Jag vet vad detta kommer innebära ett evinnerligt skrikande vid dörrens om vi hittills har varit förskonade från, men man kan ju inte vara egom kissestackarn måste ju få komma ut i luften och få ut lite energi, hon är ju trots allt en utekatt.

Nu ska jag ta och ta på mig lite kläder och sen sätta igång med allt så att jag kan få det ur hjärnan! Tvätten som svämmar över i rummet har liksom etsat sig fast på hornhinnan ;p

Inga kommentarer: