2010/11/17

Vinterkyla och adventstankar

Hallå!
Sitter och slöläser i H&M magazine som kom med nya ELLE idag och fryser som sjutton. Har haft en himla skön och lugn dag. Efter simningen gick jag till banken och beställde ett Visa-kort och sen drog jag hem och värme varm soppa till lunch :) Virkade lite på pappas julklapp så att den snart blir klar och nu har vi fått besök av Fredde och Hannes som Chille underhåller medan jag slöar. Någon dag då jag ids måste jag fota dem superfina ljuslyktorna som gulle-Joanna hade köpt till oss i inflyttningspresent, söt <3 Ikväll blir det tidigt i säng och upp för jobb i morgon, kort dag i alla fall :)

Har börjat känna advents och julstress nu faktiskt. Har redan hittat en ledig dag just efter första advent som jag kan julpynta på och sen måste jag baka. Det ska bakas pepparkakor, lussekatter och annat gott hade jag tänkt :D Gud vad mysigt det ska bli. Synd bara att min stereo inte är här ännu, jag måste fan lyssna på en julskiva då jag julpysslar, it's a mist do helt enkelt.

Inga kommentarer: